ČASTÉ DOTAZY 

Potřebujete poradit s orientací v novém internetovém bankovnictví nebo chcete získat detailnější informace? Využijte sekce častých otázek nebo kontaktujte svého privátního bankéře, který vám s orientací v nové verzi aplikace rád pomůže.

Investice

V portfoliu se mi špatně zobrazují hodnoty investic, jak je mohu ověřit?

Veškeré nákupy cenných papírů a jejich nacenění podléhají tomu, zda byla investice nakoupena na regulovaném trhu (burze) nebo byla vypořádána formou OTC (mimoburzovní obchodování). Pro kontrolu ceny certifikátů je možné využít stránky emitenta  www.rcb.at. V pravém horním roku zadáte ISIN certifikátu a zobrazí se Vám veškeré informace. V případě, že chcete znát aktuální ceny akcií, můžete využít dostupné prohlížeče jako google finance nebo se obraťte na svého privátního bankéře.

 Zapomněl jsem heslo do aplikace  RBroker, jak ho zjistím/získám?

V případě, že nemáte k dispozici obálku s heslem do aplikace RBroker, je potřeba zažádat o nové heslo. Tento požadavek pro vás vyřídí privátní bankéř. Do aplikace se také můžete přihlašovat přímo z internetového bankovnictví rozkliknutím odkazu na RBroker v záložce Investice. Heslo zde budete potřebovat pouze pro potvrzení převodu prostředků z investičního na běžný účet.

Platby

Jak získám potvrzení o transakci?

Potvrzení o transakci naleznete v hlavním menu v sekci "PLATBY". V horní části zvolíte účet, jehož platby chcete zobrazit. Následně se vám níže v části "Provedené" zobrazí všechny platby za zvolené období. Kliknutím na vybranou platbu zobrazíte její detail a v něm kliknete na tlačítko "PDF Potvrzení".

Co se stane když zruším/měním trvalý příkaz? Provede se ještě nějaká platba?

Zrušením trvalého příkazu se zároveň odstraní všechny budoucí platby, které měly být na základě něho provedeny. Pokud příkaz nezrušíte, ale pouze změníte datum příští platby, nejbližší platba bude realizována podle původního nastavení. Další platba se již provede v nově nastavený den.

Co je výhodou hromadné platby? Jak ji mohu zadat?

Hlavním výhodou hromadných plateb je možnost si platby připravit a poté je certifikovat jediným kódem. Platby si připravíte standardně ve formuláři pro novou platbu. V Kroku 2 namísto tlačítka „POSLAT KÓD“ však kliknete na odkaz „Uložit k podpisu“. Poté přejdete do Přehledu odchozích plateb. V záložce „K mému podpisu“ zaškrtnete platby, které chcete najednou odeslat a kliknete na tlačítko „PODEPSAT PLATBY“. Platby pak potvrdíte najednou jediným SMS kódem a IPINem.

Účty a výpisy

Kde mohu aktivovat/blokovat měnové složky?

Měnové složky se aktivují a blokují v nastavení každého jednotlivého účtu. V hlavním menu klikněte na sekci "ÚČTY" a zvolte v přehledu běžný účet, u kterého chcete aktivovat novou měnovou složku. V levém menu vyberte "Detail účtu", poté "Detail a nastavení". V dolní části zobrazené stránky je přehled měnových složek, které můžete využívat. Měnovou složku aktivujete kliknutím na odkaz "Změnit" v příslušném řádku. Pokud byste chtěli aktivovat měnovou složku, kterou v přehledu nenajdete, kontaktujte svého privátního bankéře nebo navštivte pro aktivaci kteroukoliv naši pobočku.

Co u funkcionality "Blokovat měnové složky" znamená stav "blokovaný"?

Stav "blokovaný pro příjmy" znamená, že na tuto měnovou složku vám nikdo nemůže poslat platbu. "Blokovaný pro výdaje" znamená, že vám sice peníze na měnovou složku přijít mohou, ale nemůžete je platbou odeslat z měnové složky pryč. "Blokovaný" znamená, že na danou měnovou složku nelze přijímat žádné platby a ani z ní žádné platby odesílat.

Jak získám starší výpis, který v internetovém bankovnictví nevidím?

Po přechodu do nového internetového bankovnictví se vám zobrazí měsíční výpisy za posledních 18 měsíců. Pokud potřebujete starší výpis, obraťte se prosím na svého privátního bankéře, který vám rád pomůže.

Jsem bývalý klient Citibank. Kde najdu své výpisy?

Výpisy všech bývalých klientů Citibank jsou k zobrazení kliknutím v pravém horním poli na "Dokumenty". V levém menu klikněte na "Přehled dokumentů" a dále klikněte na "Výpisy ze Citibank".

Kreditní a debetní karty

Jak mohu zablokovat kreditní kartu?

Trvalou blokaci je možné provést pouze prostřednictvím bezplatné NONSTOP infolinky 800 900 900.

Kde si mohu zobrazit výpisy ke kreditní kartě?

V hlavním menu přejděte do sekce "KARTY". V přehledu si zvolte vybranou kreditní kartu. V levém menu pak klikněte na položku "Výpisy". Zobrazí se seznam výpisů, který můžete libovolně filtrovat nebo stáhnout. Pokud jste držitel kreditní karty převedené ze Citibank, historii výpisů za poslední tři roky naleznete pod ikonou „Dokumenty“ po následném kliknutí na položku „Výpisy ze Citibank“ v levém menu.

Lze zablokovanou debetní kartu znovu odblokovat? Jak ji přes internetové bankovnictví zablokuji?

Jakákoliv blokace karty ze strany klienta je trvalá a nelze ji odvolat. Staráme se tak o bezpečí vašich financí. Je nutné s jistotou ošetřit situaci, kdy si nejste jisti, kde se vaše karta právě nachází a nemáte ji osobně pod kontrolou. V takové situaci vždy volejte naši bezplatnou NONSTOP infolinku 800 900 900 nebo proveďte blokaci karty přímo v internetovém bankovnictví. Klikněte v navigaci na "KARTY" a vyberte kartu, kterou chcete zablokovat. V detailu vybrané karty vlevo dole klikněte na tlačítko "Blokovat kartu".

Přihlášení a přístupové údaje

Nedaří se mi přihlásit do aplikace Mobilní eKonto. Co mám dělat?

Nasadili jsme novou verzi mobilního bankovnictví. Ověřte prosím, že ve svém telefonu máte povoleny automatické aktualizace. Pokud ne, a aplikace si aktualizujete ručně, proveďte je podle tohoto postupu.

Chci se přihlásit do nového internetového bankovnictví a nedaří se mi to. Co dělat?

Přihlašujte se výhradně přes www.fwr.cz v modrém poli „Vstup na účet“ s ikonou zámečku. Nepoužívejte prosím jiné stránky, které můžete mít například uložené v „Oblíbených“ ani odkazy získané z vyhledávačů.

Zapomněl jsem své přihlašovací údaje, jak je znovu získám?

V případě, že zapomenete I-PIN/T-PIN, obraťte se prosím na svého privátního bankéře. Nutnou podmínkou pro odblokování je provést hovor z registrovaného čísla, na které vám jsou zasílány autorizační SMS.